PIERWSZE DNI OBOZU

Po 4-godzinnej podróży dotarliśmy na miejsce.

Niestety kolejne półtorej godziny spędziliśmy na świetlicy, gdyż grupa przed nami, nie zwolniła pokoi.

Po rozpakowaniu się o godz. 13:00 udaliśmy się na obiad.

W zamian za niedogodności związane z oczekiwaniem na pokoje, dostaliśmy dodatkowe 2  treningi na hali, które odbyły się w godz 14:30 - 16:00 i 19:00 - 20:30. W międzyczasie chłopcy obejrzeli mecz Atletico - Real i zjedli kolację. Przed 22:00 wszyscy zmęczeni trudami pierwszego dnia - zasnęliśmy.

Niedziela rozpoczęła się od przyjazdu Wiktora Widery, który zdecydowanie wyróżnia się opalenizną od pozostałych uczestników obozu. Po śniadaniu chłopcy próbowali posprzątać pokoje, co nawet im się udało, jednak stan ten nie dotrwał do wieczora. O godz. 11:00 odbyliśmy kolejny trening, który był również inauguracją zmagań w naszej obozowej olimpiadzie. W pierwszych konkurencjach zwyciężyli: Paweł Konewka (1517 żonglerek !), Piotr Konewka (8/10 rzut do kosza) oraz Miłosz Wojtaszek (rzuty karne). Przez cały dzień toczyła się rywalizacja w turnieju tenisa stołowego, która dostarcza nam wszystkim wiele radości. O 16:00 odbył się drugi trening na hali.

Jeśli pogoda pozwoli, jutro wejdziemy na boisko, a na wtorek, czwartek i piątek mamy zaplanowane sparingi............